donderdag 26 augustus 2010

zo dat is weer lang geleden

Het is erg lang geleden dat ik iets gepost heb. Dit heeft verschillende oorzaken gehad. Allereerst is dus vorig jaar mei mijn schoonmoeder overleden. Toen kwam ik per juli zonder werk te zitten. intussen ben ik pas weer voor de tweede keer van werkgever gewisseld en is er bij mij afgelopen oktober Q-koorts geconstateerd. Al met al heb ik het of erg druk gehad of had ik er de puf niet voor om extra dingen te doen. Scrappen heb ik al ruim één jaar niet meer gedaan. Ik ben momenteel bezig met het maken van een paar quilts. Dit zijn maandprojecten en daar heb ik momenteel best wel een kluif aan om die op tijd af te hebben. Ik loop zelfs achter op schema. Maar ik ga mezelf niet gek maken. Ik heb nu mijzelf als doel gesteld om één bepaalde quilt(die ik nu niet kan benoemen, omdat de krijger hier misschien ook leest :) )binnen nu en 2 weken af wil hebben.
Zodra ik deze quilt af heb(die ik overigens niet alleen gemaakt heb, Rachel heeft er ook voor de helft aan gewerkt) en kado gegeven heb, zal ik hier de foto's posten.
Voor nu is het weer even genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten