maandag 30 augustus 2010

Jippie!!!!!!!!!!! ik ben vanaf nu een trotse eigenaar van een Singer 222K (Featherweight)

Ja,Ja, ik ben vanaf nu een trotse bezitter van een Singer 222K (featherweight).

Het is niet makkelijk on zo'n naaimachine voor een goede prijs te kopen, want de prijzen kunnen akelig hoog zijn heb ik gehoord, maar ik mag niet klagen.

Het schijnt ook zo te zijn dat Featherweight bezitters, hun naaimachine een naam geven. Ik heb al gehoord over een Josephien en over een Sylvia. Je zou zo zeggen; ze zijn niet wijs, maar ik vind het wel grappig. Het zijn natuurlijk ook wel oude dametjes(de geboortedatum van de mijne is 2 maart 1957!!) dus verdienen ze wel wat respect.

Dus dan vind ik een naam meer iets van respect tonen. Dus mijn featherweight gaat nu door het leven als "saartje"

Zijn jullie al nieuwsgierig naar mijn "saartje" ?????
Nou hier is ze dan.....















Geen opmerkingen:

Een reactie posten