zondag 25 september 2011

workshop glaskralen maken, workshop glassbeading

Hoi allemaal,

Hier weer even een update. Met mijn Merry and bright quilt lig ik lekker op koers en gisteren kreeg ik een mailtje dat de homespun weer op mij ligt te wachten in de winkel. Dus daar kan ik komende week weer verder aan werken.
Gisteren ben ik samen met Jeanne (moeder van een goede vriend) de hele dag naar Huijbergen geweest.
We hebben daar een workshop glaskralen maken gevolgd. Voor mij was het voor de tweede keer dat ik naar Caroline ging voor een workshop, maar voor Jeanne was het voor het eerst.
Ik moet zeggen dat ik wederom weer een leuke en leerzame dag bij Caroline heb gehad en Jeanne is om wat kralen maken betreft. Ze maakte al veel mooie dingen met glas( glas in  lood, tiffany en fusion) maar ik denk dat ze nu graag haar mogelijkheden met een brander verder wil gaan uitdiepen.

Mochten jullie interesse hebben om een keer een workshop glaskralen maken te volgen moeten jullie op de de site van caroline kijken.
Ze verkoopt ook haar eigengemaakte kralen, hiervoor moet je op etsy.com kijken.

groetjes voor nu,

Jennifer

Hi everyone,


Again an update. With my Merry and bright quilt, I lie comfortably on track. Yesterday I got an email back to me that the new homespun is waiting for me in the shop. So I can continue to work on that quilt next week.

Yesterday, me and Jeanne (mother of a friend) went all day to Huijbergen.

We have a workshop to make glass beads followed. For me it was for the second time I went to Caroline for a workshop, but  for Jeanne, it was the first time.

I must say that I once again had a fun and educational day with Caroline and Jeanne created a new addiction, I think.  She allready makes a lot of beautiful things with glass (stained glass, tiffany and fusion)

If you are interested in a workshop to make glass beads look at the site of caroline.
She also sells her onw made beads, look at etsy.com


 Greetings for now,


jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten