woensdag 22 april 2009

mijn hobby plekje

Ik wil jullie even mijn meest favoriete plek in het huis laten zien, mijn hobby plekje. We hebben een paar jaar geleden onze garage opgesplitst. Het voortst gedeelte doet dienst al schuur en het achterste gedeelte is onze was-/speel- en hobby kamer. In deze kamer hebben we diverse kasten staan waarin al het speelgoed en de hobbyspullen zijn opgeborgen.

De tafel die er staat is uittrekbaar en dus ideaal als we er met wat meer mensen/kinderen zitten te croppen/knutselen.

De kast met de zwarte deuren stond eerst voorin de garage en had eigenlijk daar geen functie.(stond daar half gevuld met spullen die allang weggegooid konden worden) Ik heb toen alles maar uitgezocht en weggegooid wat weg kon en wat er over bleef was een mooie kast voor mijn scrapspullen.

In deze kast heb ik alles overzichtelijk in transparante bakken en ladenkastjes opgeborgen. En alle bakken en lades zijn voorzien van stickers, zodat ik alles weer terug kan leggen op de juiste plaats. Zo blijft alles netjes en ordelijk, want dit was voorheen wel eens een probleem.



Het fijnste aan deze kast vind ik toch wel het uittrekbare plateau. deze is eigelijk bedoeld voor hangmappen, maar er paste precies een schapplaat op dus nu kon ik er mijn printer en mijn cricut op zetten. Als ik ze wil gebruiken trek ik het plateau naar buiten en als ik ze niet nodig heb staan ze compact opgeborgen in mijn kast.



Kortom dit is voor mij het heerlijkste plekje in huis.



2 opmerkingen:

  1. He Jen,

    leuke plek heb je, echt ideaal die uitrekplank voor je cricut enzo! Ben benieuwd hoe je blog gaat worden maar ik kom zeker even vaker kijken!

    xx Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Jen
    van middag was ik nog bij jou in Heesch in de winkel weet je nog wel dat koop lustig vrouwtje uit Antwerpen(Merksem)
    Ik vind dat je een prachtig hobby plaatsje hebt,geweldig en wat een luxe, nee ik moet het in de woonkamer doen,altijd rommel maar daar trek ik mij niet zoveel van aan!
    lieve groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen